معاشرت >> لباس و وضع قطع
سوال نمبر: 59194
جواب نمبر: 5919401-Sep-2020 : تاریخ اشاعت
بسم الله الرحمن الرحيم
Fatwa ID: 682-693/H=7/1436-U اگر اس یونیفارم کی وضع قطع کاٹ چھانٹ غیر مسلم اقوام کے ا نداز وہیئت پر نہ ہو، پینٹ شرٹ ڈھیلے ڈھالے ہوتے ہوں جن اعضاء کے چھپانے کا حکم ہے وہ کھلے نہ رہتے ہوں تو ایسے یونیفارم کے بنانے اور بیچنے کی گنجائش ہے۔
واللہ تعالیٰ اعلم
دارالافتاء،
دارالعلوم دیوبند
مجھ سے ایک شخص نے سوال کیا ہے کہ آپ یہ جو شلوار قمیص پہنتے ہیں یہ تو پاکستانی ڈریس ہے سنت نہیں ہے۔ کیوں کہ حدیث میں پائجامہ کا ذکر آیا ہے شلوار کا نہیں۔ اگر ہے تو کون سی حدیث ہے؟ ورنہ علمائے کرام کیوں ہر وقت پہنتے ہیں؟
2356 مناظركیا سینے كے بالوں كا رنگ كالا كرسكتا ہوں؟
8372 مناظرحضرت ہماری مسجد کے امام صاحب چھٹی میں
جاتے ہیں تو ایک لڑکا جو کہ صرف حافظ ہے جس کی عمر اٹھارہ سال ہے وہ داڑھی نکال دیتا
ہے اس کی داڑھی نہیں ہے۔ حضرت داڑھی نکالنا کبیرہ گناہ ہے۔ اور جس کی داڑھی نہیں
ہوتی اس کے فرشتے چوبیس گھنٹے بھی گناہ لکھتے رہتے ہیں (اس مسئلہ کی بھی وضاحت کریں)؟
تو ایسے امام کے پیچھے وہ مقتدی جن کی داڑھی ہو او رشرعی لباس ہو اور قرآن بھی تجوید
کے ساتھ پڑھتا ہو اس کی نماز کیسے ہو سکتی ہے؟ کیا اسے دوبارہ پڑھنا ہے؟ دوسری
مسجد نہیں ہے۔ حضرت اس کی وضاحت کریں۔ اور ایک امام جس کا وضو بالکل ٹھیک نہیں ہے
مثلاً منھ دھوتے وقت بار بار کلی کرکے صرف بھیگا ہاتھ منھ پر پوچھ لیتے ہیں اور
سنتیں بھی ادا نہیں کرتے ۔ حضرت میں شرکیہ الفاظ نہیں کررہا ہوں بلکہ یہ دیکھ کر
نماز پڑھنے میں کراہت آتی ہے کیا کروں وضاحت کریں۔
نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کس رنگ کے کپڑے پہنتے تھے؟ کیا اسلام میں کسی خاص رنگ کا حکم دیا گیا ہے؟
12615 مناظرمیرا
سوال یہ ہے کہ آج کل مارکیٹ میں ایسی کوٹیں آگئی ہیں جن میں پر ندوں کے بال و پر
بھر دئے جاتے ہیں، جس سے گرمی کا حصول مطلوب ہے۔ کیا ایسے کوٹ پہن کر نماز پڑھنا
جائز ہے یا نہیں؟
کیا ٹائی باندھنا جائز ہے؟
1910 مناظرکرتا پہننا سنت ہے یا مستحب یا کس درجہ میں ہے؟ (۲) مستورات کے جماعت میں جانے کے لیے کس شرط سے کامل ہونا ضروری ہے؟
3471 مناظراسلام
میں مونچھ کا کیا حکم ہے؟ میں اس کے بارے میں پریشان ہوں۔ کیا مونچھ مکمل طور پر
صاف کی جانی چاہیے یا صرف چھوٹی کی جانی چاہیے؟ ہمارے علاقہ کے ایک عالم کی بہت
لمبی مونچھ ہے اوپر کے ہونٹ کے دونوں کناروں کی جانب۔اورانھوں نے کہا کہ وہ حضرت
عمر رضی اللہ تعالی عنہ کی سنت پرعمل کررہے ہیں جو کہ اپنی مونچھ کے بال ہونٹ کے
قریب کھینچا کرتے تھے جب وہ گہری سوچ میں ہوتے تھے کسی چیز کے بارے میں اور اس سے یہ
بات نکالی گئی ہے کہ حضرت عمر رضی اللہ تعالی عنہ ہونٹ کے دونوں طرف بال رکھتے
تھے۔ کیا صحیح ہے؟اس بارے میں ہمارے ماضی کے متقی لوگوں کا کیا عمل تھا جیسے محمود
حسن، انور شاہ کشمیری، اشرف علی تھانوی رحمہم اللہ؟ برائے کرم مجھے بہترین حکم
پانے میں مدد کریں ۔ نیز اس کی تائید میں کچھ گرافک بھی بھیجیں تاکہ یہ مسئلہ بہترین
طریقہ پر سمجھا جاسکے۔